SCANDALOUS: NBA Star JR Smith Tweet’s A Naked Pic Of Him With Rapper Joe Buddens Girlfriend! [Photo]

Published On March 9, 2012 » 118 Views» By Gwl Mag Editor » NBA, nude photos
 0 stars
Register to vote!


Last month, rapper Joe Budden got into a Twitter feud with NBA star J.R Smith, after JR was flirting with Joe’s ON-AGAIN-OFF-AGAIN girlfriend Tahiry Jose. See the tweets below between the two and how the pic got sent out. 

TheRealTahiry: Facial Time… 

TheRealJRSmith: Getting all cute fa ya boi! #Smooth 

TheRealTahiry: Hahahaha, You Wish!!!!! 

TheRealJRSmith: Yea and! 

JoeBudden: @TheRealJRSmith @TheRealTahiry she’s not tho. 

TheRealJRSmith: We already kno homie! 

JoeBudden: @TheRealJRSmith @TheRealTahiry I’m not your homie. Tahiry tryna get the NBA dikk 

TheRealJRSmith: It is what it is… Guess I’ll be in the next mix tape! #followersUP!




Well, JR had the last laugh. Last night, he tweeted a very GRAPHIC PIC of Tahiry in his hotel room. After sharing the pic, he basically told Joe that he could HAVE HER BACK .. . he was THROUGH!!!


NBA Baller J.R. Smith Fined $25,000 for Tweeting Half Nude Photo of Woman!


Also, after he tweeted the pic Jr tweeted again saying: 

“Sorry for my last tweet @TheRealTahiry n @JoeBudden I see ya’ll will never be done so i’ll step aside and chalk this one up! #Koldgame

In my case i feel he did that because he’s in love with the chick but she’s just using him, plus he’s not all that and a bag of chips!





NBA Baller J.R. Smith Regrets Tweeting The Half Naked Pic of Joe Budden’s Ex!


Now, NBA players like this need to be BOMB SQUADED!! How can you treat a female like she’s garbage even though this girl probably knew what she was getting herself into!
Share this post
Tags

About The Author

Kelly Williams is the co-Founder of GWL Magazine Network. She eats, breathes, and sleeps pop culture news and celebrity gossip! Her forte is celebrity news, reality tv recap and music news. Be sure to Follow us on Twitter and Facebook: @GWLmag, @Gossipwelove.

57 Responses to SCANDALOUS: NBA Star JR Smith Tweet’s A Naked Pic Of Him With Rapper Joe Buddens Girlfriend! [Photo]

  1. Anonymous says:

    Cold blooded!!! Wow lol

  2. MIkeJay says:

    This is why Joey be so angry all the time!

    TAYLOR GANG OR DIE!

  3. Anonymous says:

    Can you say “TOOT IT N BOOT IT” for $500

    Can you say Joe is reading this saying “Wtf. She played me” LOL LOL

    SMH…. Girl!!!

  4. The TRUTH says:

    Tahiry ain’t no good for Joey. She’s one of them no class kinda girls. But whatever those two are goin thru is good for the music! Ordinary Love Ish…..

  5. The Diva 2191 says:

    PUMP..PUMP..PUMP..PUMP..PUMP ..PUMP..PUMP..PUMP..PUMP IT UP…JR SMITHHHHHHHH!

  6. DImePiece says:

    ………………..@TAHIRY………………………….

    ….I DIDN’T KNOW WHO THE HELL TAHIRY WAS………….

    BUT I’M GOING TO READ HER AZZ LIKE A CHEAP MAGAZINE

    ..LONG….HARD….AND CONTINUOUSLY………

    …..BECAUSE THAT’S ALL YOU SEEM TO DO IS………..

    …………..CHEAP MAGAZINES…………….

    ………BITCH GET YOU A REAL BALLER…….

    …….JOE BUDDEN AINT GOT KNOW MONEY……

    BEYONCE KNOWLES HAS SET ALL YOU DUMB HOES OUT

    POKE YOUR FAT AZZ OUT AND THE WORLD WILL BE IN LOVE WITH YOU

    WELL CHILD YOU NEED SOME TALENT WITH THAT FAT AZZ……

    ………..AND A BALLER LIKE JAY-Z………………

    ….EVER TOOK A PICTURE WITH CLOTHES ON……

    ….THE SIGN OF A CHEAP SLUTTY HOE…….

    ….IF YOU CANT GO IN YOUR CLOSET……

    .AND PULL OUT A WEARABLE BLACK FUNERAL DRESS……

    ….(THAT DON’T COME TO THE CRACK OF YOUR AZZ)……

    ………………”YOU A HOE”……………………….

  7. Anonymous says:

    Well I guess Joe must like it. Smh

  8. Anonymous says:

    Simple solution…..dont date hood rats and you wont have to worry about them sleeping with every famous guy they meet.

  9. Anonymous says:

    IF GROWN UP ACT THIS WAY HOW OUR CHILDREN ARE SUPPOSED TO ACT? SAD. WHO CARES, WHO [EXPLETIVE] WHO AND I WOULD NOT PUT A PIC OF A WOMAN EVERYBODY HAD ALREADY. IT SHOWS YOU ARE DIRTY TOO JUST AS MUCH AS HER. ARE YALL FIGHTING OVER [EXPLETIVE]? SMH. NO BRAIN.

  10. BIG10TN says:

    Puff puff pass she’s a hoe ….Joe ..

  11. Anonymous says:

    WOW!! THAT’S EMBARRASSING

  12. Anonymous says:

    two dudes arguing over this ugly ol tramp, all the ass in the world and they go back and forth over this tired piece? Men are dumb as hell and that’s what that fat whore knows, she knew he was taking a pic of her old loose meat ass.

  13. Marc says:

    cant make a ho into a housewife, joe budden stays losing.

  14. Vortrex says:

    These chicks get served like Wimbledon…back and forth…

  15. Anonymous says:

    Damn! That ish kray

  16. Pam says:

    She get’s dik…….. from a player of the New York Knicks….lol…….Fuk KONY help us save these ghetto American whore’s..

  17. Melissa says:

    Never trust a big butt and a smile. Lol

  18. Anonymous says:

    You definitely can’t turn a hoe into a housewife!

  19. My3Luvss says:

    Hahahaaaa wooow aint THAT A!!!..

  20. Anonymous says:

    This chick must have some dirt on Joey…. or he is really a sucka asss dude…. or she got another mouth next to her vagina or somethin…. i”d rather not think the latter but the proof is in the pictures….

  21. Anonymous says:

    This is so stank. B/

  22. MZ FRANKI says:

    WOW WHATS NEW, I THOUGHT SWOPING WAS THE THING TO DO AMUNG CELEBS.

  23. Anonymous says:

    Well the fact that they was tweeting eachother after this was posted and taken down it must have been a joke cuz he still messin with her..

  24. Anonymous says:

    This just proves that there are way too many immature people in this world. JR Smith you ain’t sh*t homie. Grow up!

  25. Anonymous says:

    Whores are where it’s at, right? So you get what you deserve….

  26. Anonymous says:

    LOL WHY THEY WATCHING THAT LITTLE ASS TV? Tahiry hoe azz I’m sure has been passed around. not surprised

  27. Samantha says:

    Oh damn! Laughin My Azz Off !

  28. Anonymous says:

    I told ya’ll that asz has been refurbished!! Wrapped up and sent back now to the warehouse courtesy of JR smith….who’s next??

  29. Anonymous says:

    I can’t say I know Tahiry’s bio, but DAMN! That NBA dude just made a bitch move. If you had your thing let it be….period…but no….you go in like a female and show proof you had sex….and for what? It cant be to prove you’re “the sh-t” because if she’s a whore then getting her is no accomplishment. On the other hand….just because she dated a couple….(loosely stated) “famous” people….does that make her a whore?

  30. westside says:

    JR must be saying, “P..P..P….Pum..Pum…Pump Pump it UPPPP!!!” when drilling into that. Hollaaaa!!!!

    Also, i thought Kony2012 was a presidential campaign. WERD!

  31. Sub-Negro says:

    That’s how you do it J.R. You don’t love em, you just F*** em!!

  32. Kerry21 says:

    I guess when they all get HIV/HPV/AIDS at least they will know where came from.

  33. Vanessa says:

    Lmao she’s a prostitute. How the he’ll do you think these guys meet these women. They call the madam and it’s on. Seen her in person and she’s shirt with really bad skin and a bad wig was sewed to her head. Lmao hoes are winning forget an education go get an ass shot and sell your as to the highest bidder. Now let’s see who the fool is who will take this chick serious.

  34. Anonymous says:

    If Chrissy can get a ring after all the dick she had inside of her she can also get one. Some fool will make her a wife.

  35. Enough says:

    WHY IS THIS DUMB BITCH IS BEING A HOE FOR THESE D LIST’ERS, UGH!!!

  36. Anonymous says:

    I am totally oblivious to this

    Thank GAWD

    Not my business lol

  37. Anonymous says:

    Sound Like Joe Need To Go Platinum lol

  38. Lexx4Real says:

    All 3 of these people are LAME!!! Joe Budden for falling for a chic that’s obviously a whore. Tahiry for being a whore. J.R. Smith for kissing and telling like a little kid. Some real G [EXPLETIVE] would have just been to keep it to yourself

  39. Anonymous says:

    all these comments and NOT ONE askin if thats really Tahiry or not. Looks like yall beat for the bullsh*t. Sheep!

  40. ONE STORM says:

    The things I would do with that Dominican a$$… Put her on all fours and eat that ass and pssy from the back

  41. bike12 says:

    THESE HOES STAY PLAYING THEY SELF CUZ A MAN’S SEXUAL PAST DOES NOT FOLLOW HIM LIKE A WOMAN’S. AND THESE NEGROS AIN’T EVEN CUTE. SMH, STAY IN SCHOOL.

  42. Snake says:

    Joe need to bump that one out. . . I dont even wanna hear nothin else about this nonsense infested neanderthal jr who wanna see they boo thang’s booty thang blasted all for the world to see and be made a joke of? she should rip a new one into him too cause that was just not even decent. he over there snappin indecent pics while chix aint lookin, mixtape deze, im done..

  43. YR@1 says:

    Ho’s gone be ho’s so u cant blame Tahiry! Wow Twitter is a muhfukka LMAO.

  44. Anonymous says:

    She likes being passed around.

  45. Anonymous says:

    Now days the roles had reversed, men r action more like female dogs. I guess thats why so many women has become lesbians, there’s a shortage of real black men out here. Well anyway it’s good to c an nba player arguing over a black woman but being he is arguing w a rapper I’m pretty sure the chick is a stripper whore. Why do I not c these men messing w classy black women who has been to college to mk something out of themselves. Oh i know, we dont hv to chase men for dollars, we mk our own w/o hving to lay on our back. Wat a man gives me is only extra n i luv it like that. Im an RN n put n many hours of school to get here, these men act as if i intimidate them.

  46. fiftymil2000 says:

    Yeah, how DO u know if this is really her? Don’t really doubt it, but u never know

  47. Gamom says:

    That’s what hooes do , when one train falls off the tracks she’s on to the next one ,round trip baby, and what’s silly about the situations with these horses these dudes keep wifing em anyway

  48. Anonymous says:

    How is your NBA FANTASY squad doing this season? Come check the dopes urban NBA fantasy site balla4lifeDOTcom! Let’s go! balla4lifeDOTcom

  49. Anonymous says:

    IDK about y’all, but the last hotel I stayed in all flatscreen tv’s. Either this pic is old as hell or this niqqa JR ain’t making the money we think he’s making. All NBA checks are NOT creaeted equal. #stupidhoes

  50. Katdee says:

    Her ass looks like it stinks!

    If you think this tramp had no clue he was taking a pic of her ass you must be naive.There is no shame in this Slanks game. She went on the radio once and bragged about how she slept with two different kats on the same day and broadcasting other sexual exploits. If thats not a symptom of an insecure hoe I don’t know what is. Whats even more incredible are the nasty dogs that actually pursue this pig bytch with her disease-infested cooch. She ain’t really nothing much to look at. Just a large, unsightly ass. Some guys just don’t need anything more than a body part with a glory hole and nothing else………

  51. teambeyonce says:

    LILMISSMATCHED…. they are probably watching a game online on a computer screen.

  52. LoveThemandLeaveThem says:

    What cheap a&& hotel are they at that it still has a small a$$ fat back TV?? smh …shes a cheap HO!!! hahaha

  53. AJ says:

    He got what he wanted…cuz she willingly served it to him with no hesitation…. She’s the dummy

  54. Anonymous says:

    Looks like she’s azz out. Who is she anyway….. besides a classless trick

  55. Anonymous says:

    Well, it is what it is!!!!

  56. Anonymous says:

    How exactly is she a hoe tho?Because she has had sex with more than one person?

  57. Marc says:

    She knew what she was getting herself into and yet she was bouncing from guy to guy. Like come on now! That NBA baller aint ish!! this girl needs to get her life sorted out!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>